sluiten

The Mountain Fox laat ze verliefd worden op je merk

Schrijver: Esther Nagtegaal

Fotografie: Suzanne Verhagen

terug naar alle artikelen

image

Hoe maak je van je bedrijf een merk? Een merk waar mensen van gaan houden en waar ze van blijven houden? Dat zijn vragen voor de creatievelingen van The Mountain Fox. Ze staan te popelen om alles wat ze in huis hebben in te zetten voor jouw bedrijf.

Zonder poespas

Maar wel op een met-beide-benen-op-de-grond-manier, want ze zijn allergisch voor poespas. “Wij vinden het veel belangrijker dat wat we maken klopt en dat het past bij de persoon die we voor ons hebben. Of dat nu een oprichter van een nieuw merk is of de directeur van een gerenommeerd bedrijf. We luisteren naar onze klanten en willen met onze expertises en advies bijdragen aan hun succes”, zegt marketingmanager Miloe Deenen.

Doorpakken

De afgelopen anderhalf jaar was The Mountain Fox vooral bezig met grafisch werk, prepress en dtp-opdrachten van oprichters Kopak en Detail4Retail. “Maar we kunnen veel meer”, zegt creative director Bas van Oers. “Met ons creatieve team hebben we alles in huis om websites en huisstijlen te maken, maar we kunnen ook een merk van A tot Z opzetten. Veel bedrijven laten een logo en een merkgids maken, maar vergeten om door te pakken. Wij gaan door en halen er alles uit.”

Verliefd

Bas vergelijkt het met verliefd zijn: “Dan laat je je van je beste kant zien, omdat je de aandacht wilt trekken van degene waar je verliefd op bent. Met een merk is dat net zo. Je wilt dat die verliefdheid wederzijds wordt. Maar als de vonk is overgeslagen ben je er nog niet. Het vuurtje moet blijven branden, anders gaat de relatie alsnog uit. Aandacht blijven geven dus. Dan ontstaat er echt een band.”

Tags

delen

Ook interessant