Events Word lid

sluiten

Willem II: omvangrijk zakelijk netwerk met fantastisch publiek

Fotografie: Laurens Janus

Tekst: Willem de Volder

terug naar alle artikelen

image

Het meest omvangrijke zakelijke netwerk van Midden-Brabant is thuis bij Willem II. Bovendien biedt het iedere ondernemer, jong of senior, een podium. Aansluiten bij de Young Business Club, Business Club, Koningsclub of vertoeven in een Box of in de Tricolores Lounge, overal treft de ondernemer een plek waar gezelligheid en zakelijkheid hand in hand gaan.

Mitch van Helvert (Accountmanager new business Willem II) en Nicky Foesenek (Commercieel directeur Bonheur Horeca Groep) verschaffen samen uitleg. Immers binnen de muren van het Koning Willem II stadion in Tilburg werken beiden nauw samen aan een zakelijk platform gecombineerd met een hoge mate van gastvrijheid.

Draagt Bonheur Horeca Groep al sinds 2001 zorg voor de exploitatie van het stadion, Willem II bindt al decennia lang ondernemers met uiteenlopende branches. “Zo’n 550 bedrijven”, weet Mitch. “We zijn één van de weinige professionele voetbalclubs in Nederland die, vanaf dat je over de drempel komt, een all-in arrangement biedt. Geen gedoe met munten of bonnen, iedere gast kan hier met zijn gasten in volle vrijheid genieten.”

Mitch en Nicky geven aan dat ze na tal van wedstrijden heel wat complimenten hebben mogen ontvangen over de organisatie van het zakelijke netwerk in combinatie met de gemoedelijke sfeer. Centraal staat het voetbal en dat heeft de laatste jaren een kwaliteitsslag gemaakt. “Ook voor internationale contacten moet je voortaan bij Willem II zijn”, wijst Mitch onder meer op shirtsponsor Brussels Airport. Hij vult aan dat ook op de tribune de sfeer zijn weerga niet kent. “Fantastische supporters én ’Wij zijn voor niemand bang’ gaat straks Europa in”. Nicky belicht de verschillende ruimten in het Koning Willem II stadion waar iedere ondernemer gelijkgestemden en een bij hem of haar passende beleving vindt.

Overigens blijft de gastvrijheid in het stadion niet beperkt tot de Willem II-avonden. Behalve dat er voor de ondernemers aangesloten bij Willem II veel wordt georganiseerd buiten de wedstrijden om, is het stadion 7 dagen per week, 365 dagen per jaar in gebruik voor congressen, zakelijke bijeenkomsten, feesten, jubilea en beurzen. “We leveren maatwerk op het gebied van gastvrijheid”, zegt Nicky, “van ruimten tot culinaire invulling”. 

Tags

delen

Willem II Tilburg BV

Goirleseweg 34
5026PC Tilburg
06-10885152

www.willem-ii.nl Lees meer >

Ook interessant

Een blij kind heeft weinig talent nodig
Heeft u nog een kind op de basisschool? Of zelfs twee? Talentvol zeker? Dan is de kans groot dat u een hoogbegaafd kind heeft dat af en toe in een plusklasje mag. Of is uw kind juist zwakbegaafd? Dat kan ook. Die groep kinderen die “normaal” zou zijn begint namelijk af te nemen.
Aanpak Covebo Uitzendgroep vertaalt zich in motivatie en productiviteit
Covebo Uitzendgroep werkt vanuit het hart van de logistieke branche aan de bezetting op de werkvloer van productie- en logistieke bedrijven. Vanuit de vestiging in Tilburg voorzien Rober de Boer, Remco Donders en hun team zo’n zevenhonderd, voornamelijk, arbeidsmigranten van een werkplek in Midden-Brabant (Tilburg/Waalwijk).
Een sterk Brabant is de beste springplank naar Europa en verder!
‘Breda brengt het samen’ is niet zomaar het motto van onze bruisende West-Brabantse stad. Ook in tijden waarin het niet mee zit, spannen we ons in om er samen met ondernemers, onderwijs en tal van andere organisaties het beste van te maken.
Creëer meer impact met een authentieke en onderscheidende boodschap
De waarde die je biedt als bedrijf, bestaat niet alleen uit het product of de dienst die je levert aan je klanten. Naast functionaliteit wordt dit ook bepaald door de waarde die consumenten aan ‘het merk’ toekennen. Maar hoe kom je op de ideeën om als een merk authentiek en onderscheidend te communiceren?