Events Word lid

sluiten

We willen mensen anders laten nadenken over schoonmaken

terug naar alle artikelen

image

“Je krijgt talent als je iets aantrekkelijk maakt”, is een van de heldere uitspraken van Frank van de Ven, Global Ambassador Strategy i-team. Hij is de winnaar van de BOV Trofee Eindhoven 2019, een gewilde onderscheiding voor de Beste Ondernemers Visie.

“We willen mensen anders laten nadenken over schoonmaken en zien schoonmakers als hospitality hosts. Want waarom maak je schoon? Om medewerkers en klanten een fijne ontvangst te geven in een gezonde, veilige en sfeervolle omgeving.” Vanuit deze frisse kijk op schoonmaken werkt het team in cocreatie aan intelligente, duurzame en praktisch hanteerbare schoonmaakoplossingen, zoals de i-mop. “Zo’n 70% van al het schoonmaakwerk is vloeren reinigen. Met een traditionele mop in je handen, kijk je voortdurend naar beneden. Wij willen mensen weer rechtop krijgen zodat ze oog hebben voor hun omgeving, zich daar onderdeel van voelen en trots zijn op hun werk.”

De visie zit in alles, ook in de naam. “De i verwijst naar onze kernwaarden: inquire, innovate, inspire. We zijn nieuwsgierig en stellen veel vragen, we komen samen tot bijzondere oplossingen en we verrassen onszelf en anderen steeds met nieuwe inzichten. Team betekent Together Everyone Achieves More. Ons hoofdkantoor in Eindhoven is het thuis van alle leden van de i-familie: medewerkers, partners en klanten. We ontvangen doorlopend bezoek van over de hele wereld. Hier is geen dag hetzelfde, daar zorgen we voor. Zo maken we schoonmaken sneller, schoner, groener, veiliger en beter. Dat is onze kracht en ons plezier. Talent meldt zich hier zelf aan.”

Water doneren

Traditioneel schoonmaken kost veel water, met de geavanceerde apparaten van i-team Global veel minder. Als partner van Made Blue doneert het bedrijf voor iedere bespaarde liter een liter schoon drinkwater aan Afrika.

Tags

delen

i-team Global

Hoppenkuil 27 B
5626DD Eindhoven
0611054290

www.i-teamglobal.com Lees meer >

Ook interessant

De Glascentrale ziet vanuit duurzaam pand vraag naar glas toenemen
Arno Spierings van De Glascentrale in Tilburg heeft geen spijt van de verhuizing van zijn bedrijf drie jaar geleden. Qua ruimte, logistiek en op het gebied van energieverbruik werden er grote stappen voorwaarts gezet. “Eigenlijk zou het magazijn best wat groter mogen zijn...”
Crown Business Center realistisch over energiemaatregelen
Het moderne Crown Business Center in Rijen heeft de voorbije jaren fors geïnvesteerd in energiebesparende maatregelen. “Toch ontkomen ook wij niet aan de hogere energieprijzen. Door het overzichtelijk te maken voor onze gebruikers hebben we het huurbedrag opgesplitst in huisvesting en een energiedeel”, zegt manager Geert-Jan van Bakel over het Center op Aeroparc.
Human2Human: de nieuwe klantrelatie
Vergeet Business2Business en Business2Consumer. Klanten verwachten steeds meer van leveranciers en dat vraagt om een eigentijdse manier van klantgerichtheid en commercie. Onderscheidende kracht is essentieel!
Aeroparc Gilze-Rijen biedt nog meer kleinschalig verhuur
Een gewilde plek voor bedrijfshuisvesting. Zo mag Aeroparc in Gilze en Rijen wel worden getypeerd. In enkele jaren ging de bezetting van dertig naar 85 procent. Tijd voor een nieuwe stap, een met mogelijkheden voor andersoortige, meer kleinschalige bedrijven.