Events Word lid

sluiten

Human2Human: de nieuwe klantrelatie

terug naar alle artikelen

image

Vergeet Business2Business en Business2Consumer. Klanten verwachten steeds meer van leveranciers en dat vraagt om een eigentijdse manier van klantgerichtheid en commercie. Onderscheidende kracht is essentieel! En die vind je niet zozeer in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. Echte aandacht van mens tot mens. Human2Human is de oplossing.
 
In dit prikkelende boek beschrijft Daniëlle de Jonge helder en to the point hoe je van klanten ambassadeurs maakt. Bovendien liggen de mogelijkheden om aandacht te geven voor het oprapen, de kunst is ze doeltreffend en doordacht in te zetten. Dit boek staat boordevol praktische tips om potentiële en bestaande klanten échte aandacht te laten ervaren. Wil jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn? Kies dan voor de kracht van de nieuwe klantrelatie!
 
Te bestellen bij Managementboek.nl
 
Titel: Human2Human: de nieuwe klantrelatie - geactualiseerde editie
Subtitel: Onderscheidend verkopen door échte aandacht
Auteur: Daniëlle de Jonge
ISBN: 9789089656445
Prijs: €24,99

delen

Ook interessant

De Glascentrale ziet vanuit duurzaam pand vraag naar glas toenemen
Arno Spierings van De Glascentrale in Tilburg heeft geen spijt van de verhuizing van zijn bedrijf drie jaar geleden. Qua ruimte, logistiek en op het gebied van energieverbruik werden er grote stappen voorwaarts gezet. “Eigenlijk zou het magazijn best wat groter mogen zijn...”
Crown Business Center realistisch over energiemaatregelen
Het moderne Crown Business Center in Rijen heeft de voorbije jaren fors geïnvesteerd in energiebesparende maatregelen. “Toch ontkomen ook wij niet aan de hogere energieprijzen. Door het overzichtelijk te maken voor onze gebruikers hebben we het huurbedrag opgesplitst in huisvesting en een energiedeel”, zegt manager Geert-Jan van Bakel over het Center op Aeroparc.
Aeroparc Gilze-Rijen biedt nog meer kleinschalig verhuur
Een gewilde plek voor bedrijfshuisvesting. Zo mag Aeroparc in Gilze en Rijen wel worden getypeerd. In enkele jaren ging de bezetting van dertig naar 85 procent. Tijd voor een nieuwe stap, een met mogelijkheden voor andersoortige, meer kleinschalige bedrijven.
Familie Wolfs van HAWEE Bouw: aandacht als drijfveer
Hans Wolfs van HAWEE Bouw opent het gesprek in Udenhout met een inkijk in de geschiedenis van zijn bouwbedrijf. Daarin ligt immers de bodem waarop de bedrijfsvoering van het familiebedrijf is gestoeld: AANDACHT.